Nagrody Złotej Innowacji dla produktów Mlekpolu 

udostępnij na:

Konkurs Złote Innowacje FMCG & Retail ma na celu uhonorowanie produktów i usług, które w ostatnim roku uatrakcyjniły rynek spożywczy oraz poprzez innowacyjność bezpośrednio wpływały na zachowania konsumentów. W edycji 2023 wyroby SM Mlekpol trzykrotnie znalazły się na podium plebiscytu. 

Głosami konsumentów pierwsze miejsce i Nagrodę Złotej Innowacji w grupie „Smak” zdobyła nowość w ofercie Mlekpolu – Ayran, czyli tradycyjny turecki napój jogurtowy, charakteryzujący się orzeźwiającymi właściwościami. Pierwsze miejsce i Nagrodę Złotej Innowacji przyznano także serowi Mozzarella w plastrach 150 g w grupie „Przyjemne gotowanie”. Mleko Łaciate UHT 500 ml otrzymało natomiast Wyróżnienie Złotej Innowacji oraz zajęło drugie miejsce w grupie „Opakowanie”. Głosujący docenili innowacyjność kartonu o mniejszej niż tradycyjnie pojemności, z przytwierdzoną zakrętką, który w całości można poddać recyklingowi. 

Jako producent wysokiej jakości wyrobów mlecznych stawiamy sobie za cel wprowadzanie na rynek propozycji, które spełniają wciąż zmieniające się oczekiwania konsumentów. Cieszymy się, że nasze tegoroczne innowacje produktowe spotkały się z tak entuzjastycznym przyjęciem ze strony handlowców i kupujących. Dziękujemy za wszystkie oddane głosy – komentuje Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu SM Mlekpol.  

Konkurs Złote Innowacje FMCG&Retail organizowany jest od 2019 roku przez wydawcę magazynu „Hurt & Detal”. Każdy zgłoszony produkt podlega ocenie między innymi pod kątem innowacyjności, jakości czy funkcjonalności. Uroczysta gala podsumowująca tegoroczną edycję odbyła się 25 października w Teatrze Kamienica w Warszawie.

 

Źródło: Mlekpol